5 ting jeg oppdaget i desember

1. Bloggen Sugarbutch som jeg kommer til å følge fremover. Hun skriver hett og smart om BDSM, kjønn og seksualitet og fortjener absolutt en plass på bloggrullen. Et godt eksempel om noe jeg selv har tenkt på å blogge om, men som nå føles litt unødvendig: Yes, No, and Consent.

2. En ny måte å onanere på. Ikke en ny teknikk, men en forflytning av bevissthet som jeg har tenkt å utforske mer i året som kommer.

3. Ridepisker, og at jeg trenger en. Jeg har vært borti dem før, men etter en fest der jeg fikk både gi og få ønsker jeg meg min egen. En av de billige, i plastikk.

4. Nok en blogg, Sexademic.

5. I det sixtinske kapell er det et bilde av analfisting. Det skulle være helvetes straff for sodomi.

6 responses to “5 ting jeg oppdaget i desember

  1. Ridepisker is the shit. De er fantastiske, og funker på alle deler av kroppen. Og takk for Sugarbutch!

  2. Analfisting altså? Har du bilde, eller? Evt link til bilde? :)

  3. Gullkorn fra Pikemunn

    Vi lærer noe nytt hver dag. Jeg tror foreløpig jeg lar analfistingen ligge!

Legg igjen en kommentar

